Індивідуальний план роботи

вчителя початкових класів (2 клас) та технологій (10-11кл)

Саніної Наталі Іванівни на карантинний період з 12.03 по 03.04.2020 року

Дата Форма роботи Примітки
12.0303 1.Участь у педраді щодо організації роботи на період карантину. 2. Складання індивідуального плану на період карантину. 3.Провести бесіду з учнями у телефонному режимі: «Попередження усіх видів дитячого травматизму на період карантину.
13.03 1.Робота з шкільною документацією (робота з журналом) 2Дістанційна робота з учнями у телефонному режимі . а)Української мова та читання-Запитання та завдання для повторення . б)Математика-Використовуємо в обчисленнях прийом округлення. в)Російська мова та читання.Читаю виразно.Знаходжу серед слів,що позначають предмети (іменників). 3.Індивідуальні консультації з батьками у телеф. режимі Опр.с.37-39;запис. зош.впр.106,109.Д/з.впр.112правило с.38. Опрац.с.98.Запис.у зош.№2,3.Д/з №4. Опрац.с52-53.Запис.у.зош .впр64.Д/з впр.68.
16.03 1.Перевірка учнівських зошитів. 2Дістанційна робота з учнями у телефонному режимі . Української мова та читання-Т.Шеченко «Встала весна» б)Математика-Додаємо і віднімаємо різними способами. в)Російська мова та читання- Читаю ,пояснюю значення слів.Закріплюю вивчене,використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети (іменники). 3.Індивідуальні консультації з учнями у телеф.режимі. Опрац. с.104-106 відп.на запит.с.106 Опрац.с.99.Запис.у зош.№3,4.Д/з №2. Опрац.с55-56.Запис.у.зошиті впр69.Д/з впр.71.
17.03 1.Оформлення атестаційних документів. 2.Дістанційна робота з учнями у телефонному режимі . а)Української мова та читання-Пом'якшення твердих приголосних перед і. б)Математика- Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа.Досліджуємо величини. в)Російська мова та читання-Урок розвитку мовлення .Весна. г)Я досліджую світ-Як птахи зустрічають весну. 3. Індивідуальні консультації з дітьми у телеф.режимі. . Опрац с39-40Запис.у зош.впр.114,115. Д/з впр.117. Опрац.с.100.Запис.у зош .№3.Д/з.№4. Скласти 3 речення про весну. Опрац.с.75-76.
18.03 1.Підготовка та розробка матеріалів для тематичного оцінювання учнів. 2.Дістанційна робота з учнями у телефонному режимі . а)Української мова та читання-Урок розвитку мовлення.Переклад українською мовою. б)Математика-Перевіряємо додавання і віднімання. в)Я дослуджую світ- Як птахи зустрічають весну. 3. Індивідуальні консультації . Опрацювати та записати у зошит впр.120. Опрац.с.101.Запис.у зош.№4,5.Д/з №3. Опрац.с.76-77
19.03 1. Опрацювання фахової літератури. 2.Дістанційна робота з учнями у телефонному режимі . а)Української мова та читання- Пом'якшення твердих приголосних перед і. б)Російська мова та читання- Читаю ,пояснюю значення слів.Закріплюю вивчене,використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети (іменники). в)Я дослуджую світ-Чому птахи в'ють гнізда. 3. Індивідуальні консультації з батьками у телеф.режимі. . Опрац.с.41.42.Запис.у зош.впр118.Д/З впр.121. Опрацс56-58.Запис.у.зош .впр72.Д/з впр.74. Опрац. .с.78-79
20.03 1. Провести бесіду з учнями у телефонному режимі: «Попередження усіх видів дитячого травматизму під час весняних канікул». 2.Дістанційна робота з учнями у телефонному режимі . а)Української мова та читання-О.Моторний «Зернятко». б)Математика-Перевіряємо свої досягнення. В)Російська мова та читання Опрац.с.107,відп.на зап.та відг.загадку. Опрац.с.102.Запис. Повтор.правила
23.03 1.Добір матеріалу до батьківських зборів. 2. Підготовка та розробка матеріалів для тематичного оцінювання учнів.
24.03 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 2. Корекція планів на ІІ семестр.
25.03 1.Перевірка учнівських зошитів 2.Упорядкування дидактичного матеріалу у класі.
26.03 1.Робота з шкільною документацією (робота з журналом). 2.Прибирання кабінету
27.03 1.Перегляд інформаційно-методичної літератури 2.Догляд за кімнатними рослинами кабінету.
30.03 1.Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. 2.Дістанційна робота з учнями у телефонному режимі . а)Української мова та читання-Відсутність знака м'якшення в кінці слів після букв б,п,в,м,ф,ж,ч,ш,р. б)Математика-Досліджуємо суму однакових доданків. Досліджуємо різницю кількох однакових чисел. в)Російська мова та читання-Визначаю слова,що позначають ознаку предмета (прикметники). 3. Індивідуальні консультації з батьками. Опрац. с.42-43.прав.с.42.Запис.у зош.впр.124,126.Д/з.впр.128 Опрац. (с.103-104).Запис.у.зош.№35.с.103.Д/з.№5 с.104. Опрац.с.60-6З.правило с.61.Запис.у.зош .впр76,78.Д/з впр.80.
31.03 1.Підбір текстів для виразного читання учнями з батьками. 2.Дістанційна робота з учнями у телефонному режимі . а)Української мова та читання-Мегелик Д. «Вербичка» б)Математика-Додаємо і віднімаємо однакові числа.Розв'язуємо задачи в)Російська мова та читання- Визначаю слова,що позначають ознаку предмета (прикметники). г)Я дослуджую світ-Чому птахи в'ють гнізда. 3. Індивідуальні консультації з учнями. Опрац. с.108. читати виразно. Опрац. с.105-106.Запис.у.зош.№3,4.с.105.Д/з №3,4 Опрац.с.64.67.пр.с.64.зап.у зошиті впр.81,83.Д/з впр.85. Опрац.с.80-83
01.04 1.Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів». 2.Дістанційна робота з учнями у телефонному режимі . а)Української мова та читання-Робота з дитячою книжкою.Вірші Т.Шевченка б)Математика-Знайомимось із арифметичною дією множення. в)Я дослуджую світ-Кому потрібний особистий простір. Підготувати та виразно читати вірші Т .Шевченка Опрац.С.107.Запис.у зош.№3,4.Д/З№5. Опрац.с.84-87
02.04 1.Підбір і розробка завдань для перевірки засвоєного матеріалу. 2.Дістанційна робота з учнями у телефонному режимі . а)Української мова та читання-Апостроф. б)Російська мова та читання-Робота з дитячою книжкою. в)Я дослуджую світ-Як змінюється життя звірів весною. Опрац. с.44-45,пр.с 44.у зош.впр130.д/з впр.131 Прочитати казку. Опрац.с.88-90
03.04 1.Корекція календарно-тематичного планування. 2.Дістанційна робота з учнями у телефонному режимі . а)Української мова та читання- Чухліб В. Хатка на тополі. б)Математика-Знайомимось із арифметичною дією ділення. в)Російська мова та читання- Визначаю слова,що позначають ознаку предмета (прикметники). Опрац. с.108-110.(читати й перек.) Опрац .с.108-109.Запис.у зош.№ 4,5 с.108,№3 с.109. Д/з №4 с.109. Опрац.68.70.у зош. впр.88.Д/звпр.90.
Кiлькiсть переглядiв: 188

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.