Індивідуальний план роботи

вчителя Новикової Анни Олександрівни

під час карантину

(12.03.2020 – 03.04.2020)

№ п/п Дата Зміст роботи Примітки
1 12.03 .2020 1.Участь у педраді щодо складання плану роботи школи на період карантину. 2.Складання індивідуального плану на період карантину. 3.Бесідазучнями 6 класу з попередження дитячого травматизму під час карантину(по телефону) 4. Дистанційна робота з учнями(Viber/Instagram) - 8 класу з Мистецтва за темою: «Класицизм. Новий герой просвітництва». Опрацювати тему 24-25, скласти конспект в зошит; - 8 класу з Харківщинознавства за темою: «Зміни адміністративно-територіального устрою Слобідської України». Опрацювати §22, записати конспект в зошит. Виконати завдання «Набуваємо практичних навичок» стор. 170; - 9 класу з географії за темою: «Народні промисли в Україні». Опрацювати §33, записати конспект в зошит.
2 13.03.2020 1. Робота з шкільною документацією ( робота з класним журналом) 2. Дистанційна робота з учнями(Viber/Instagram) -5 класуз природознавстваза темою: «Отруйні рослини, тварини та гриби». Опрацювати §36, записати конспект в зошит; - 7 класу з географії за темою: «Кліматичні пояси та типи клімату». Опрацювати §44, скласти конспект в зошит; - 8 класу з географії за темою: «Кількість населення в світі та Україні». Опрацювати §43, записати конспект та терміни в зошит; - 10 класуз географії за темою: «Америка: третинний сектор економіки». Опрацювати §33, записати конспект в зошит; 3.Індивідуальні заняття з учнями 5-го класу
3 16.03.2020 1 .Дистанційна робота з учнями (Viber/Instagram) - 9 класу з Мистецтва за темою: «Рольова гра «Телеміст»». Опрацювати тему 25-26, скласти конспект в зошит; - 9класу з Харківщинознавства за темою: «Характеристика галузей промисловості». Опрацювати §48, записати конспект в зошит. Виконати «Творче завдання» стор. 377 2.Індивідуальні заняття з учнями 6-го класу.
4 17.03.2020 1.Дистанційна робота з учнями (Viber/Instagram) - 11класу з географії за темою: «Особливості окремих складових третинного сектору. Формування інформаційного суспільства». Опрацювати §25, виконати в зошиті практичне завдання стор. 156; - 6 класу з географії за темою: «Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок». Опрацювати §47, записати конспект, виписати терміни в зошит. 2.Індивідуальні заняття з учнями 7-го класу.
5 18.03.2020 1. Робота з шкільною документацією (робота з класним журналом) . 2. Дистанційна робота з учнями(Viber/Instagram) - 6 класу з географії за темою: «Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші та найглибші озера земної кулі». Опрацювати §48, виписати нові терміни, виконати практичну роботу 7 (стор. 191) в контурній карті; - 7 класу з географії за темою: Практична робота 11. «Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм». Виконати практичну роботу 11 (стор. 211) на чистих двійних листках; - 10 класу з географії за темою: «США: економіко-географічне положення, природно-ресурсний потенціал, населення». Опрацювати §34, виконати контурну карту «США»; - 9 клас з трудового навчання за темою: «Технологічний процес виготовлення виробу». Самостійна робота з виробом; - 8 класу з географії за темою: «Статево-віковий склад населення світу та України». Практична робота 11. «Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу» Опрацювати §44, записати конспект та терміни в зошит. Виконати практичну роботу 11 (стор. 227) на чистому двійному листку; - 5 класуз природознавства за темою: Практичне заняття «Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників». Опрацювати §37; 3.Індивідуальні заняття з учнями 8-го класу.
6 19.03.2020 1.Індивідуальні заняття з учнями 9-го класу. 2. Дистанційна робота з учнями(Viber/Instagram) - 5 класуз трудового навчання за темою: «Лялька мотанка. Проектування».; -6 класуз трудового навчання за темою: «Писанка. Виготовлення основи писанки».; - 8 класу з трудового навчання за темою: «Головний убір. Виготовлення в’язаного виробу».; - 7 класу з трудового навчанняза темою: «Технологічний одяг для кухні. Проектування моделі виробу». Опрацювати §13, записати конспект в зошит.; - 8 класу з Харківщинознавства за темою: «Соціально-економічний розвиток Харківщини». Опрацювати §23, записати конспект в зошит. Виконати завдання «Набуваємо практичних навичок» стор. 176; - 9 класу з географії за темою: «Чинники розміщення підприємств, що виробляють харчові продукти. Харчова промисловість в Україні». Опрацювати §34, виконати контурну карту «Харчова промисловість України». - 8 класу з Мистецтва за темою: «Життя людини в музиці та живопису». Опрацювати тему 24-25, написати біографію композитора-класика (на вибір).
7 20.03.2020 1.Індивідуальні заняття з учнями 10-го класу. . 2. Дистанційна робота з учнями(Viber/Instagram) - 5 класуз природознавства за темою: «Умови життя на планеті Земля. Середовище життя Чинники середовища». Опрацювати §38, записати конспект в зошит; - 7 класу з географії за темою: «Води суходолу. Найбільші річки». Опрацювати §45, виконати практичну роботу 10 (стор.216) в контурній карті; - 8 класу з географії за темою: «Механічний рух населення. Українська діаспора». Опрацювати §45, записати конспект та терміни в зошит; - 9 класу з географії за темою: «Виробництво продуктів харчування в світі». Опрацювати §35, виконати контурну карту «Харчова промисловість світу».
8 23.03.2020 1. Перевірка учнівських зошитів. 2. Корекція календарно – тематичного планування. 3.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня учнів.
9 24.03.2020 1.Підготовка дидактичних карток з географії. 2. Добірка матеріалудо батьківських зборів 3. Робота з шкільною документацією (робота з класним журналом) .
10 25.03.2020 1.Виготовлення матеріалів до уроку. 2.Підбір матеріалу для розробки виховних заходів та годин спілкування .
11 26.03.2020 1.Наведення ладу в кабінеті географії. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги 3. Упорядкування папки класного керівника 4. Підбір матеріалу для розробки виховних заходів та годин спілкування
12 27.03.2020 1. Прибирання кабінету. 2.Поновлення класних куточків. 3.Вивчення методичних карток.
13 30.03.2020 1.Індивідуальні заняття з учнями 11-го класу. 2. Дистанційна робота з учнями (Viber/Instagram) - 9 класу з Мистецтва за темою: «Фотомистецтво». Опрацювати тему 27-28 (стор.168-179), скласти конспект в зошит; - 9класу з Харківщинознавства за темою: «Сільське господарство». Опрацювати §49, записати конспект в зошит. Виконати завдання 2 «Набуваємо практичних навичок» стор. 384
14 31.04.2020 1.Індивідуальні заняття з учнями 5-го класу.. 2.Перегляд матеріалів на освітніхінтернет-ресурсах, 3. Дистанційна робота з учнями (Viber/Instagram) - 11класу з географії за темою: «Політична географія та геополітика». Опрацювати §26, виконати в зошиті практичне завдання стор. 162; - 6 класу з географії за темою: «Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми». Опрацювати §49, записати конспект, виписати терміни в зошит. Виконати практичну роботу 7 (стор. 195) в контурній карті.
15 01.04.2020 1. Розробкаматеріалів до уроку. 3. Дистанційна робота з учнями(Viber/Instagram) - 6 класу з географії за темою: «Льодовики. Багаторічна мерзлота». Опрацювати §50, виписати нові терміни; - 7 класу з географії за темою: «Води суходолу. Озера». Опрацювати §46, виконати практичну роботу 10 (стор. 221) в контурній карті; - 10 класу з географії за темою: «США: господарство». Опрацювати §35, виконати практичне завдання стор. 192»; - 9 клас з трудового навчання за темою: «Технологічний процес виготовлення виробу». Самостійна робота з виробом; - 8 класу з географії за темою: «Густота населення». Опрацювати §46, записати конспект та терміни в зошит; - 5 класуз природознавства за темою: Практичне заняття «Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища». Опрацювати §39, записати конспект та терміни, виконати завдання в зошит; 3.Індивідуальні заняття з учнями 6-го класу.
16 02.04.2020 1.Розробка нестандартнихуроків з географії, розробка наочних матеріалів. 2.Індивідуальні заняття з учнями 7-го класу. 3.Дистанційна робота з учнями(Viber/Instagram) - 5 класуз трудового навчання за темою: «Лялька мотанка. Добір конструкційних матеріалів. Виготовлення ляльки».; - 6 класу з трудового навчання за темою: «Писанка. Виготовлення писанки. Остаточна обробка виробу»; - 8 класу з трудового навчання за темою: «Головний убір. Виготовлення в’язаного виробу».; - 7 класу з трудового навчання за темою: «Технологічний одяг для кухні. Добір конструкційних матеріалів, інструментів та обладнання». Опрацювати §14, записати конспект в зошит.; - 8 класу з Харківщинознавства за темою: «Архітектура та містобудування». Опрацювати §24, виконати завдання 2 «Набуваємо практичних навичок» стор. 176; - 9 класу з географії повторення §21-35. - 8 класу з Мистецтва за темою: «Романтизм у мистецтві. Лірика – стихія романтиків». Опрацювати тему 26-27 (стор. 146-155), написати конспект в зошит.
17 03.04.2020 1..Індивідуальні заняття з учнями 8-го класу. 2. Дистанційна робота з учнями(Viber/Instagram) - 5 класуз природознавства за темою: «Наземно-повітряне середовище, пристосування живих організмів до життя у ньому». Опрацювати §40, записати конспект в зошит; - 7 класу з географії за темою: «Природні зони арктичного, субарктичного та помірного географічного поясів». Опрацювати §47, виконати контурну карту «Природні зони»; - 8 класу з географії за темою: «Міські і сільські населені пункти. Урбанізація. Причини що її зумовлюють». Опрацювати §47, записати конспект та терміни в зошит. Виконати контурну карту населення України та світу; - 10 класу з географії за темою: «Канада». Опрацювати §36, виконати контурну карту «Канада».
Кiлькiсть переглядiв: 416

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.