№ п/п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | 12.03 .2020 | 1.Участь у педраді щодо складання плану роботи школи на період карантину. 2.Складання індивідуального плану на період карантину. 3.Бесідазучнями 6 класу з попередження дитячого травматизму під час карантину(по телефону) 4. Дистанційна робота з учнями(Viber/Instagram) - 8 класу з Мистецтва за темою: «Класицизм. Новий герой просвітництва». Опрацювати тему 24-25, скласти конспект в зошит; - 8 класу з Харківщинознавства за темою: «Зміни адміністративно-територіального устрою Слобідської України». Опрацювати §22, записати конспект в зошит. Виконати завдання «Набуваємо практичних навичок» стор. 170; - 9 класу з географії за темою: «Народні промисли в Україні». Опрацювати §33, записати конспект в зошит. | |
2 | 13.03.2020 | 1. Робота з шкільною документацією ( робота з класним журналом) 2. Дистанційна робота з учнями(Viber/Instagram) -5 класуз природознавстваза темою: «Отруйні рослини, тварини та гриби». Опрацювати §36, записати конспект в зошит; - 7 класу з географії за темою: «Кліматичні пояси та типи клімату». Опрацювати §44, скласти конспект в зошит; - 8 класу з географії за темою: «Кількість населення в світі та Україні». Опрацювати §43, записати конспект та терміни в зошит; - 10 класуз географії за темою: «Америка: третинний сектор економіки». Опрацювати §33, записати конспект в зошит; 3.Індивідуальні заняття з учнями 5-го класу | |
3 | 16.03.2020 | 1 .Дистанційна робота з учнями (Viber/Instagram) - 9 класу з Мистецтва за темою: «Рольова гра «Телеміст»». Опрацювати тему 25-26, скласти конспект в зошит; - 9класу з Харківщинознавства за темою: «Характеристика галузей промисловості». Опрацювати §48, записати конспект в зошит. Виконати «Творче завдання» стор. 377 2.Індивідуальні заняття з учнями 6-го класу. | |
4 | 17.03.2020 | 1.Дистанційна робота з учнями (Viber/Instagram) - 11класу з географії за темою: «Особливості окремих складових третинного сектору. Формування інформаційного суспільства». Опрацювати §25, виконати в зошиті практичне завдання стор. 156; - 6 класу з географії за темою: «Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок». Опрацювати §47, записати конспект, виписати терміни в зошит. 2.Індивідуальні заняття з учнями 7-го класу. | | |
5 | 18.03.2020 | 1. Робота з шкільною документацією (робота з класним журналом) . 2. Дистанційна робота з учнями(Viber/Instagram) - 6 класу з географії за темою: «Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші та найглибші озера земної кулі». Опрацювати §48, виписати нові терміни, виконати практичну роботу 7 (стор. 191) в контурній карті; - 7 класу з географії за темою: Практична робота 11. «Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм». Виконати практичну роботу 11 (стор. 211) на чистих двійних листках; - 10 класу з географії за темою: «США: економіко-географічне положення, природно-ресурсний потенціал, населення». Опрацювати §34, виконати контурну карту «США»; - 9 клас з трудового навчання за темою: «Технологічний процес виготовлення виробу». Самостійна робота з виробом; - 8 класу з географії за темою: «Статево-віковий склад населення світу та України». Практична робота 11. «Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу» Опрацювати §44, записати конспект та терміни в зошит. Виконати практичну роботу 11 (стор. 227) на чистому двійному листку; - 5 класуз природознавства за темою: Практичне заняття «Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників». Опрацювати §37; 3.Індивідуальні заняття з учнями 8-го класу. | | |
6 | 19.03.2020 | 1.Індивідуальні заняття з учнями 9-го класу. 2. Дистанційна робота з учнями(Viber/Instagram) - 5 класуз трудового навчання за темою: «Лялька мотанка. Проектування».; -6 класуз трудового навчання за темою: «Писанка. Виготовлення основи писанки».; - 8 класу з трудового навчання за темою: «Головний убір. Виготовлення в’язаного виробу».; - 7 класу з трудового навчанняза темою: «Технологічний одяг для кухні. Проектування моделі виробу». Опрацювати §13, записати конспект в зошит.; - 8 класу з Харківщинознавства за темою: «Соціально-економічний розвиток Харківщини». Опрацювати §23, записати конспект в зошит. Виконати завдання «Набуваємо практичних навичок» стор. 176; - 9 класу з географії за темою: «Чинники розміщення підприємств, що виробляють харчові продукти. Харчова промисловість в Україні». Опрацювати §34, виконати контурну карту «Харчова промисловість України». - 8 класу з Мистецтва за темою: «Життя людини в музиці та живопису». Опрацювати тему 24-25, написати біографію композитора-класика (на вибір). | | |
7 | 20.03.2020 | 1.Індивідуальні заняття з учнями 10-го класу. . 2. Дистанційна робота з учнями(Viber/Instagram) - 5 класуз природознавства за темою: «Умови життя на планеті Земля. Середовище життя Чинники середовища». Опрацювати §38, записати конспект в зошит; - 7 класу з географії за темою: «Води суходолу. Найбільші річки». Опрацювати §45, виконати практичну роботу 10 (стор.216) в контурній карті; - 8 класу з географії за темою: «Механічний рух населення. Українська діаспора». Опрацювати §45, записати конспект та терміни в зошит; - 9 класу з географії за темою: «Виробництво продуктів харчування в світі». Опрацювати §35, виконати контурну карту «Харчова промисловість світу». | | |
8 | 23.03.2020 | 1. Перевірка учнівських зошитів. 2. Корекція календарно – тематичного планування. 3.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня учнів. | | |
9 | 24.03.2020 | 1.Підготовка дидактичних карток з географії. 2. Добірка матеріалудо батьківських зборів 3. Робота з шкільною документацією (робота з класним журналом) . | | |
10 | 25.03.2020 | 1.Виготовлення матеріалів до уроку. 2.Підбір матеріалу для розробки виховних заходів та годин спілкування . | | |
11 | 26.03.2020 | 1.Наведення ладу в кабінеті географії. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги 3. Упорядкування папки класного керівника 4. Підбір матеріалу для розробки виховних заходів та годин спілкування | | |
12 | 27.03.2020 | 1. Прибирання кабінету. 2.Поновлення класних куточків. 3.Вивчення методичних карток. | | |
13 | 30.03.2020 | 1.Індивідуальні заняття з учнями 11-го класу. 2. Дистанційна робота з учнями (Viber/Instagram) - 9 класу з Мистецтва за темою: «Фотомистецтво». Опрацювати тему 27-28 (стор.168-179), скласти конспект в зошит; - 9класу з Харківщинознавства за темою: «Сільське господарство». Опрацювати §49, записати конспект в зошит. Виконати завдання 2 «Набуваємо практичних навичок» стор. 384 | | |
14 | 31.04.2020 | 1.Індивідуальні заняття з учнями 5-го класу.. 2.Перегляд матеріалів на освітніхінтернет-ресурсах, 3. Дистанційна робота з учнями (Viber/Instagram) - 11класу з географії за темою: «Політична географія та геополітика». Опрацювати §26, виконати в зошиті практичне завдання стор. 162; - 6 класу з географії за темою: «Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми». Опрацювати §49, записати конспект, виписати терміни в зошит. Виконати практичну роботу 7 (стор. 195) в контурній карті. | | |
15 | 01.04.2020 | 1. Розробкаматеріалів до уроку. 3. Дистанційна робота з учнями(Viber/Instagram) - 6 класу з географії за темою: «Льодовики. Багаторічна мерзлота». Опрацювати §50, виписати нові терміни; - 7 класу з географії за темою: «Води суходолу. Озера». Опрацювати §46, виконати практичну роботу 10 (стор. 221) в контурній карті; - 10 класу з географії за темою: «США: господарство». Опрацювати §35, виконати практичне завдання стор. 192»; - 9 клас з трудового навчання за темою: «Технологічний процес виготовлення виробу». Самостійна робота з виробом; - 8 класу з географії за темою: «Густота населення». Опрацювати §46, записати конспект та терміни в зошит; - 5 класуз природознавства за темою: Практичне заняття «Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища». Опрацювати §39, записати конспект та терміни, виконати завдання в зошит; 3.Індивідуальні заняття з учнями 6-го класу. | | |
16 | 02.04.2020 | 1.Розробка нестандартнихуроків з географії, розробка наочних матеріалів. 2.Індивідуальні заняття з учнями 7-го класу. 3.Дистанційна робота з учнями(Viber/Instagram) - 5 класуз трудового навчання за темою: «Лялька мотанка. Добір конструкційних матеріалів. Виготовлення ляльки».; - 6 класу з трудового навчання за темою: «Писанка. Виготовлення писанки. Остаточна обробка виробу»; - 8 класу з трудового навчання за темою: «Головний убір. Виготовлення в’язаного виробу».; - 7 класу з трудового навчання за темою: «Технологічний одяг для кухні. Добір конструкційних матеріалів, інструментів та обладнання». Опрацювати §14, записати конспект в зошит.; - 8 класу з Харківщинознавства за темою: «Архітектура та містобудування». Опрацювати §24, виконати завдання 2 «Набуваємо практичних навичок» стор. 176; - 9 класу з географії повторення §21-35. - 8 класу з Мистецтва за темою: «Романтизм у мистецтві. Лірика – стихія романтиків». Опрацювати тему 26-27 (стор. 146-155), написати конспект в зошит. | | |
17 | 03.04.2020 | 1..Індивідуальні заняття з учнями 8-го класу. 2. Дистанційна робота з учнями(Viber/Instagram) - 5 класуз природознавства за темою: «Наземно-повітряне середовище, пристосування живих організмів до життя у ньому». Опрацювати §40, записати конспект в зошит; - 7 класу з географії за темою: «Природні зони арктичного, субарктичного та помірного географічного поясів». Опрацювати §47, виконати контурну карту «Природні зони»; - 8 класу з географії за темою: «Міські і сільські населені пункти. Урбанізація. Причини що її зумовлюють». Опрацювати §47, записати конспект та терміни в зошит. Виконати контурну карту населення України та світу; - 10 класу з географії за темою: «Канада». Опрацювати §36, виконати контурну карту «Канада». | | |
| | | | | |
Коментарi